سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مشهد؛

فعالیت نیروهای انقلابی نسل چهارم ناهنجاری‌های کشور را کاهش می دهد

امام جمعه مشهد گفت: فعالیت نیروهای انقلابی نسل چهارم ناهنجاری‌های کشور را به ویژه در حوزه مسائل فرهنگی و اخلاقی کاهش می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در دیدار با جمعی از مربیان پرورشی و دانش آموزان برتر الگوهای رفتاری در طرح مفلحون افزود: وجود نیروهای امر به معروف و ناهی از منکر در بین دانش آموزان و نسل چهارم انقلاب کشور را در مسیر تعالی و پیشرفت قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه عموم جامعه پایبند ارزش ها سلامی هستند گفت: یکی از توطئه های دشمنان ناامید سازی مردم به ویژه در عرصه های فرهنگی است و از این طریق تلاش می‌کنند با ایجاد جریان های بی بندوبار فرهنگ را تضعیف کند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خدابنده هم در ابتدای این جلسه با اشاره به توسعه فرهنگ عفاف و حجاب و ایثار و شهادت در آموزش و پرورش گفت: قرآن عترت و نماز در اولویت‌های برنامه‌های آموزش و پرورش قرار دارد .

در این مراسم از چهار دانش آموز برتر الگوهای رفتاری و فعال در عرصه امر به معروف و نهی از منکر به نمایندگی از دانش آموزان برتر شهرستان های استان با حضور آیت الله علم الهدی تجلیل شد.

انتهای پیام// م.م

دیدار جمعی از مربیان پرورشی و دانش آموزان با امام جمعه مشهد

برچسب ها: جوانان ، دانش آموزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.