امام جمعه تربت حیدریه گفت: خواستار برخورد قوه قضائیه با مزدوران و مخلان نظم و امنیت مردم هستیم و باید با کسانی در این کشور ایجاد ناامنی می‌کنند با قاطعیت برخورد شود.

قوه قضائیه با برهم زنندگان نظم و امنیت مردم  با قاطعیت برخورد کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عصمتی با اشاره به حوادث هفته گذشته تهران، آن را توطئه‌ای طراحی شده از سوی دشمنان نظام اسلامی قلمداد کرد و افزود: آنچه که اخیرا در تهران اتفاق افتاد و اراذل و اوباش به خیابان آمدند و عزیزان این ملت را به شهادت رساندند، بی شک توطئه‌ای جدید و طراحی شده از سوی بیگانگان بود.

وی گفت: در نظام اسلامی ایران تفکر و اندیشه‌ها با پذیرش قوانین کشور آزاد است، اما مسئولان نظام اسلامی با عواملی که بخواهند به امنیت و آرامش مردم آسیبی برسانند، به شدت برخورد خواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه مرحوم هراتی تربت حیدریه افزود:  بدون شک کسانی که به ارزش‌های انسانی و اسلامی احترام نمی‌گذارند و آرامش و امنیت جامعه را خدشه دار می‌کنند، جایی در این کشور ندارند و نظام با قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عصمتی گفت: در اتفاقات اخیر تهران برخی افراد پایبند به قانون و ارزش‌های انسانی نبودند و به اموال مردم و بیت المال آسیب رساندند و با قداره و دشنه به امنیت مردم لطمه زدند که امروز باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

وی افزود: از قوه قضائیه خواستار رسیدگی به برهم زنندگان نظم و امنیت مردم هستیم و باید با کسانی که سر در آخور بیگانه دارند و با اموال جبهه استکبار و عوامل مزدورش در این کشور ایجاد ناامنی می‌کنند با قاطعیت برخورد شود.

انتهای پیام// ف. غ

 

امام جمعه تربت حیدریهخواستار برخورد قوه قضائیه با مزدوران و مخلان نظم و امنیت مردم شد

برچسب ها: آشوب 96 ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.