سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره‌ی آموزش گردشگری به رانندگان تاکسی کرمان

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، از برگزاری دوره های آموزش گردشگری به رانندگان تاکسی‌ کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، گفت: این دوره‌ی آموزشی ویژه رانندگان تاکسی پایانه مسافربری آدینه با همکاری مشترک سازمان تاکسیرانی و حمایت و پشتیبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره کل راه آهن استان برگزار شد.

وی افزود: دوره‌های مذکور با هدف ارتقا سطح خدمات حمل و نقل مسافران و گردشگران، همچنین بالا بردن آگاهی و اطلاعات رانندگان زحمتکش تاکسی از عواید و منافع حاصل از رونق گردشگری، برای کسب و کار خود ایشان و سایر کسب و کارها و در مجموع توسعه‌ی اقتصادی و ایجاد اشتغال ناشی از آن برای استان و کشور برگزار می‌شوند.

وی ادامه داد: در ابتدای امر و با توجه به محدودیت منابع، قرار است دوره‌های مذکور برای چهار خط اصلی فرودگاه، راه آهن، پایانه مسافربری آدینه و خط آزادی تا میدان شهدا که بیشترین ارتباط را با بدنه‌ی گردشگری دارند؛ برگزار شود و بعد از آن برای سایر رانندگان تاکسی شهر نیز این دوره ها برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان تصریح کرد: ارتباطات و الگوهای رفتار با مسافر و مدیریت شکایت مشتری، اهمیت نقش گردشگری پایدار در توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال و... همچنین معرفی جاذبه های گردشگری خطه مهمان نواز کریمان، قوانین و مقررات حوزه حمل و نقل و ترافیک، امداد و نجات مقدماتی ومکالمات مقدماتی زبان انگلیسی از جمله سرفصل‌های ارائه شدده در این دوره هاست.

سرپرست معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري کرمان با اشاره به دیگر فعالیت های این معاونت برای توسعه و ارتقا گردشگری به برگزاری تورهای کرمان‌گردی با عنوان «کرمون گردون»، برای معرفی آثار و جاذبه‌های شهر کرمان، برپایی نمایشگاه های صنایع دستی و ..... اشاره کرد.

شایان ذکر است این آموزش ها تاکنون به رانندگان فرودگاه خطوط راه آهن و پایانه مسافربری آدینه با تعداد تقریبی حدود 220 راننده برگزار شده است.

انتهای پیام/س

 

آموزش دوره های گردشگری به رانندگان تاکسی‌ کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.