سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برترین روستای کتابخوان ایران در مازندران

کتابخانه عمومی روستای قادیکلای قائمشهر با هزار و ۵۰۰ کتابخوان رتبه برتر چهارمین جشنواره ملی روستا و عشایر دوستدار کتاب کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یعقوبی مدیر کتابخانه عمومی روستای قادیکلای بزرگ قائم شهر گفت: این کتابخانه روستائی با قدمت ۲۰ ساله از بین ۱۳۰۰ روستای کشور در زمره ۱۰ روستای برگزیده دوستدار کتاب کشور قرار گرفت.
وی افزود: کتابخانه شهید رستگار قادیکلا بزرگ قائم شهر هزار و ۵۰۰ عضو، ۹ هزار عنوان و ۱۰ هزار نسخه کتاب  دارد.

مدیر کتابخانه عمومی روستای قادیکلای بزرگ قائم شهرگفت: بهره مندی از کتاب‌های مرجع و مخازن کتاب، بخش‌های کودک و نوجوان، کافی نت، نمازخانه، آب نمای طرح کتاب و سالن‌های مجزای مطالعه خواهران و برادران ازجمله امکانات و فضا‌های مناسب این کتابخانه نمونه روستائی است.

یعقوبی نشست‌ها و شو نیشت کتابخوان‌ها، نذر و وقف کتاب و معرفی و ترویج فرهنگ بومی و محلی در قالب کتابخوانی به همت دوستداران کتاب را از معیار‌ها و شاخص‌های انتخاب قادیکلای بزرگ قائم شهر بعنوان روستای برترو نمونه دوستدار کتاب کشور برشمرد.

کتابخانه عمومی قادیکلای بزرگ قائم شهر که بنام شهید حسینعلی رستگار متبرک و مزین است در زمین اهدائی خانواده این شهید بزرگوار احداث شده است.

انتهای پیام/آ

کتابخانه روستای قادیکلای قائمشهررتبه اول جشنواره روستا و عشایر

برچسب ها: معرفی کتاب ، شعر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.