سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام وظایف از سوی مسئولین امر به معروف است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان  گفت: بحث امربه معروف و نهی از منکر فقط به حجاب خلاصله نمی شود و انجام وظایف لازم از سوی مسئولین هم خود یک امر به معروف است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمود الله مردای صبح امروز در جلسه هماهنگی مسئولین دفاتر ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های استان که در سالن جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، گفت: امروزه در تمام ادارات و مدارس بیش از 500 هزار عضو طلایه داران یاوران امر به معروف و نهی از منکر هستند.

مرادی بیان کرد: بحث امربه معروف و نهی از منکر فقط به حجاب خلاصله نمی شود و این تنها یک احترام است و انجام وظایف لازم از سوی مسئولین هم خود یک امر به معروف است.

وی افزود: کار ستاد یک کار ایجابی است و مطلقا از برخوردهای سلبی و چکشی خوداری شده است و نگرش این ستاد در مسائل سیاسی یک بینش کلامی بوده که همان خط رهبری و نظام و انقلاب است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان خاطر نشان کرد: تضعیف دولت در این منطقه، تضعیف جمهوری اسلامی یعنی از رهبری تا پایین ترین رده را شامل می شود پس باید به فکر تقویت نقاط قوت خود باشیم نه به اینکه  فقط به دنبال نقاط ضعف ها باشیم.

مرادی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز نباید اجازه داد که از ایام عید و چهارشنبه سوری سوء استفاده سیاسی انجام گیرد.

انتهای پیام/ د م

کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک کار ایجابی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.