سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل اولین جلسه مجمع مشورتی دانشجویان با رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان

اولین جلسه مجمع مشورتی دانشجویان با رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اولین جلسه مجمع مشورتی دانشجویان با رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با حضور معاونين پژوهشی و معاونت دانشجویی و فرهنگی، رئیس دفتر نهاد رهبری و رئیس دانشگاه در علوم پزشکی کردستان تشکیل شد.

شعبان سپهر معاون دانشجویی فرهنگی در این جلسه گفت: ایده و طرح اصلی این مجمع توسط فریبرز صلواتی ارائه و توسط رییس محترم دانشگاه پذیرفته شد.

معاون دانشجویی فرهنگی با بیان اینکه اساسنامه این مجمع با مشورت رییس دانشگاه و دانشجویان تدوین خواهد شد، بیان کرد: فعالیت این مجموعه در چهارچوب وزارت بهداشت خواهد بود و در جهت اعتلا و ارتقای عملکرد دانشجویان است .

سیامک واحدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز ضمن تشکر از زحمات معاون دانشجویی فرهنگی به جهت تشکیل چنین مجمعی از حضور در جمع دانشجویان ابراز خوشحالی کرد .

وی با بیا اینکه وظیفه دانشجویان تشکیل یک دانشگاه انسان ساز است گفت:شرع مقدس قانون، عقل و وجدان باید اساس رفتار شما در هر موقعیتی باشد و وظیفه همه مسئولان است که دانشجویان را درک کنند و نیازهای آنها را در حد توان براورده کنند .

 رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: دانشجویان باید در مسیر پیشرفت حرکت کنند و جلسات بعدی جهت مشارکت هرچه بیشتر برنامه ریزی شود .

واحدی از دانشجویان درخواست کرد که تمام نیازها و مشکلات خود را در کمال صداقت با او درمیان گذاشته و برای رفع آن راهکار ارایه دهند.

وی تصریح کرد: نظرات  دانشجویان برایمان با ارزش است و درتصمیم گیری های دانشگاه موثر خواهد بود.

در ادامه  فرزین رضایی عنوان کرد: ارتباط دانشجویان با رییس دانشگاه بسیار مهم و ضروری است و دانشجویان باید منتخب و نماینده دانشجویان باشند تا مشکلات دانشگاه و دانشجو بدون اهداف شخصی حل و رفع شود٠

در ادامه جلسه ، نماینده های دانشجویان ، مشکلات و نیازهای خود را مطرح کردند و رییس دانشگاه به تک تک نیازها و مشکلات دانشجویان پاسخ گو بودند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.