سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روشنایی به روستاهای شهیون دزفول بازگشت

بخشدار شهیون دزفول از رفع قطعی برق به علت بارندگی در روستاهای بخش شهیون دزفول پس از گذشت چند روز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدحسین خجسته کیا، بخشدار شهیون دزفول با اشاره به قطع برق در روستاهای این بخش از چند روز پیش بر اثر رعد و برق اظهار داشت: با تلاش و اقدام گروه اتفاقات برق مجددا برق در این روستاها وصل شد.

وی با بیان اینکه بارندگی های اخیر سبب ریزش کوه، لغزندگی جاده و ایجاد مشکل برای تردد اهالی روستاهای بخش شهیون در مسیر سالند شده بود تصریح کرد: هم اکنون خودروهای سنگین اداره راه و امور عشایر در حال پاکسازی و بازگشایی مسیر بمنظور تسهیل تردد روستاییان و جلوگیری از بروز مشکلات هستند.

خجسته کیا در ادامه اذعان داشت: با بهبود شرایط جوی و تلاش های صورت گرفته تردد در مسیرهای دهستان احمدفداله از توابع بخش شهیون دزفول عادی شده، ولی تردد در مسیرهای دهستان دره کاید همچنان با مشکل مواجه است و تلاش برای رفع این مشکل ادامه دارد.

علی کرمی، رئیس اداره هواشناسی صفی آباد دزفول گفت: میزان بارش طی 24 ساعت گذشته در سطح شهر دزفول 2،7 میلیمتر، اندیمشک 7 میلیمتر و شوش 1،1 میلیمتر به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در یک هفته اخیر بارندگی های خوبی در منطقه داشتیم، میزان بارندگی طی این مدت 47،7 میلیمتر در سطح شهر دزفول، 46،1 میلیمتر بارندگی در اداره هواشناسی، 83،5 میلیمتر در اندیمشک و 36،7 میلیمتر در شهر شوش اعلام شد.

انتهای پیام/گ

برق روستاهای شهیون وصل شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.