مدیر توزیع برق دزفول از رفع قطعی برق 3 منطقه این شهرستان از جمله مهر شهر با تلاش واحد عملیات خبر داد.

رفع قطعی برق 3 منطقه دزفولبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، محسن نمازی فر، مدیر توزیع برق دزفول گفت: صبح امروز به علت مشکلی که برای برق کارخانه آسفالت شهرداری این شهرستان در پشت مهرشهر اتفاق افتاد 3 فیدر از مدار خارج شد.
 
وی افزود: در پی بروز این مشکل و به منظور انجام تعمیرات بر روی شبکه ، برق کوی مهرشهر دزفول با بیش از 2 هزار واحدمسکونی، بخشی از کوی آزادگان و روستاهای سنجر و بنوارحسین از ساعت 7:35 دقیقه صبح قطع شد ضمن اینکه برق بخشی از کوی آزادگان در ساعت 8 صبح وصل شد .
 
نمازی با بیان اینکه برق روستاهای بنوار حسین و سنجر دزفول نیز در ساعت 10:36 دقیقه صبح امروز وصل شده است بیان داشت: در ساعت 7:55 دقیقه صبح نیز فرمان وصل برق کوی مهر شهر صادر شد که گزارشی مبنی بر وقوع یک انفجار حوالی ورودی مهرشهر دریافت گردید.
 
مدیر توزیع برق دزفول این انفجار را ناشی از اقدام یک سارق سیم برق و پرتاب یک زنجیر فلزی بر روی شبکه برق عنوان و تصریح کرد: این اقدام موجب انفجار شده و فرد سارق نیز متواری شد.
 
وی اذعان داشت: انفجار صورت گرفته خساراتی به شبکه برق دزفول وارد کرد که با تلاش تیم عملیاتی مشکل رفع و در ساعت 11:01 دقیقه برق کوی مهرشهر دزفول نیز وصل شد و در حال حاضر مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
 
محسن نمازی با تاکید بر اینکه خاموشی برق امروز هیچ ارتباطی با ریزگردها نداشته است گفت: در حالی که در هفته های اخیر 70 درصد استان خوزستان درگیر خاموشی برق بر اثر ریزگردها بودند شهروندان دزفولی هیچ مشکلی در این خصوص نداشتند که این امر نیز به علت انجام تعمیرات به موقع و شستشوی شبکه می باشد که به خوبی و در زمان خود انجام شده است.
 
وی اظهار داشت: از نیمه دوم شهریورماه تا نیمه اول فروردین ماه زمان اورهال و تعمیرات شبکه می باشد که این امر در شهرستان دزفول به خوبی انجام شده و باعث شده شهروندن بعد از گرد وغبار و بارندگی با قطعی برق مواجه نشوند.
 
نمازی همچنین از اعزام اکیپ امدادی مدیریت توزیع برق دزفول به اهواز خبر داد و اذعان کرد: از بامداد جمعه یک گروه 9 نفره از سیم بانان و کمک سیم بانان مدیریت توزیع برق دزفول همراه با سه خودروی بالابر و اتفاقات به اهواز اعزام شده و در 2 نوبت صبح و عصر همراه با سایر نیروها اقدام به تعویض و شستشوی مقره های برق کردند .
 
این مقام مسئول بیان داشت: خدمات و امدادرسانی این اکیپ هنوز هم ادامه دارد و تازمانی که نیاز باشد این عملیات تداوم خواهد داشت .
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.