سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی کشور:

اسلام مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است

رئیس دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی کشور گفت:دین اسلام هم از جانب دشمنان قسم خورده خود و هم از طرف گروهک هایی که تفسیرهایی غیرمنطقی از متون اسلامی دارند، مورد هجمه قرار گرفته است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الاسلام محمد حسین مختاری رئیس دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی کشور ،در همایش نقش علما و روحانیت در وحدت اسلامی که با حضور علمایی از استان های کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان و اقلیم کردستان عراق در سالن اجتماعات مرکزبزرگ غرب کشور در سنندج برگزارشدگفت:دین اسلام هم از جانب دشمنان قسم خورده خود استکبار جهانی و هم از طرف گروهک هایی که تفسیرهایی غیرمنطقی از متون اسلامی دارند، مورد هجمه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: هجمه های دشمنان همواره وجود دارد و آنها همیشه به دنبال حذف اعتقادات دینی و معنوی از اذهان مسلمانان بوده و هستند.


حجت الاسلام مختاری گفت: گروهک‌هایی خلق شدند و با نوع تفسیر و قرائت غیرمنطقی و نامعقول از آموزه های اسلام در برابر اسلام راستین قد علم کردند و باعث غیر واقعی جلوه دادن اسلام رحمانی هستند.

رئیس دانشگاه تقریب مذاهب با اشاره برلزوم اگاهی بخشی به نسل جوان یادآور شد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند تمهیدات و زمینه‌های شکل‌گیری را باید فراهم کنیم و در اینجا نقش صاحبان اندیشه و نظر بی‌نظیر است.

حجت‌الاسلام مختاری بیان کرد:همبستگی و اتحاد و روابط یکدلانه بین عالمان دین در شکل‌گیری امت اسلامی نقش آفرین است.

انتهای پیام/م

دین متعلق  به همه زمان‌هاست

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.