سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محور توسعه در فضای آموزشی مربیان تربیتی هستند

مربیان با ایجاد خلاقیت در دانش آموزان برای حل مشکلات در مدرسه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  ابراهیم مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان گفت: مربیان امور پرورشی و تربیتی در آموزش و پرورش محور توسعه و ارتقاء فرهنگی و ایجاد امنیت در جامعه هستند.

وی افزودد: یکی از وظایف آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان برای حضور در جامعه و شناخت تکالیف خود در مقابل اجتماع و جهان هستی است که تنها با عامل بودن می‌توان به این مهم دست یافت و خواستار ارائه تجربیات سازنده معلمان و مربیان در مراسمات مشابه شد.

وی افزود: هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی فرصت مناسبی است تا آموزش و پرورش بتواند ضمن ایجاد فضای بحث و تبادل نظر برای آسیب‌شناسی وضعیت موجود، راهکار‌های بهبود و ارتقای امور تربیتی را مورد بررسی قرار دهد.

چتروز بیان کرد: فضای آموزش و پرورش شهرستان فضای تعامل و همکاری و براساس ضوابط و مقررات است وهمین امر اقدامی موثر در جهت پویایی دانش‌آموزان در برنامه‌های تربیتی و فرهنگی است.

مدیر آموزش و پرورش منوجان اظهار کرد: باید با کاهش تنش‌ها گام‌های مثبتی را در جهت تجلی ارزش‌های اسلامی در مدارس برداشت و از معاونان، مربیان و مشاوران پرورشی درخواست کرد تا با خلاقیت، برای حل مشکلات موجود در مدارس تلاش کنند.

مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی در تاریخ ۱۳ اسفند جاری در سالن آموزش و پرورش برگزار و از فعالان حوزه پرورشی تقدیر می‌شود.

انتهای پیام /ی

تقدیر از فعالان امور تربیتی منوجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.