سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی:دیدار رفت دربی را جبران می کنیم/ در ترکیب استقلال هستم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:برای جبران نتیجه دیدار رفت مقابل پرسپولیس، در شهرآورد پیروز می شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن کریمى مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت این تیم گفت: پس از بازی با الهلال در رقابت هاى آسیایى فشار زیادی روی ما بود، اما توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و در بازى با فولاد هم خیلی خوب نتیجه گرفتیم و در حال حاضر آماده دربى هستیم.

او در مورد اینکه آیا استقلال نتیجه دیدار رفت را جبران مى کند یا خیر بیان کرد: امیدوارم برای جبران دیدار رفت با پرسپولیس و هم برای اینکه با روحیه خوب به مصاف العین برویم، در شهرآورد پیش رو بازی خوبی را انجام خواهیم داد.

کریمى درباره اینکه شرایط تیم استقلال بهتر است یا پرسپولیس افزود:هر 2 تیم شرایط خوبی دارند، اما تیم ما از لحاظ روحی و روانی آماده‌تر است و در شرایط بهتری قرار داریم.

او درباره اینکه در ترکیب استقلال قرار خواهد داشت یا خیر گفت: صد درد صد هستم، اما همه چیز به تصمیم سرمربى بستگى دارد. خیلى سرحال و آماده ام و امیدوارم با حضورم در ترکیب چه یک دقیقه و چه ٩٠ دقیقه بتوانم به تیمم کمک کنم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی تصریح کرد:نتیجه را نمى توانم پیش بینى کنم، اما امیدوارم استقلال برنده باشد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره کری خوانى پیش از دربى هشتاد و ششم گفت: اهل کری‌خوانی نیستم، اما امیدوارم در شهرآورد پیروز شویم.

انتهای پیام/

اظهارات کریمی در مورد شهرآورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.