سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه نقش موثری در پیشگیری از گرایش به مواد مخدر دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر است که باید با آگاه سازی و اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع از شیوع این پدیده شوم پیشگیری کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین محمد فتاحی،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام  بیان کرد: ۵۰ کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در ایلام، در راستای تحقق اهداف سند جامع پیشگیری از اعتیاد و آگاه سازی مخاطبین برگزار شده است .

وی اظهار کرد: محدود شدن روابط خانوادگی، افزایش خشونت در خانواده، افت سطح فرهنگی جامعه، گسترش طلاق و کاهش ازدواج، عدم احساس مسئولیت، سرقت، قتل و... از عوارض سوء مصرف مواد مخدر است و لذا مبارزه با مواد مخدر یکی از مهم‌ترین عوامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود .
فتاحی ادامه داد:اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در راستای آشنایی اقشار تأثیرگذار و جامعه هدف تاکنون ۵۰ کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در سطح استان برگزار کرده  و در این جلسات کارشناسان خبره عوامل گرایش به اعتیاد و نحوه پیشگیری از این بلای خانمان سوز را در جامعه مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهند .
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام بیان کرد: نهادینه کردن فرهنگ دینی و مسائل مذهبی در جامعه نقش بسیار موثری در پیشگیری از گرایش به مواد مخدر دارد که دستگاه‌های فرهنگی باید تمام تلاش خود را در این زمینه معطوف دارند.

 

انتهای پیام /با

 

برگزاری ۵۰ کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.