سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه ۱۷۵ هزار نفرساعت آموزش همگانی محیط زیست درکردستان

رییس اداره آموزش و پژوهش اداره کل محیط زیست کردستان از ارائه ۱۷۵ هزارنفرساعت آموزش همگانی محیط زیست در سال جاری دراین استان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نبی احسنی رییس اداره آموزش و پژوهش اداره کل محیط زیست کردستان گفت: با همکاری کارشناسان ومتخصصان مجموعه محیط زیست استان، از ابتدای امسال تاکنون 175 هزار نفر ساعت آموزش همگانی محیط زیست به مردم ارائه شده است.

وی افزود:  با توجه به اینکه درسال تحصیلی جاری درس انسان ومحیط زیست در مقطع متوسطه دوم اضافه و تدریس می شود، چهار دوره آموزشی برای مدرسان این درس در مدارس استان برگزار شده است.

احسنس بیان کرد: در طول سنوات گذشته اعتبارات ملی و استانی به ارائه آموزش های همگانی محیط زیست اختصاص می یافت که متاسفانه چند سالی است این اقدام دیگر انجام نمی گیرد.

رییس اداره آموزش و پژوهش اداره کل محیط زیست کردستان با اشاره به اینکه 100 اولویت پژوهشی درمحیط زیست استان داریم، گفت: به دلیل نبود اعتبارات استانی وملی در این حوزه هم فقط سال گذشته یک طرح پژوهشی اجرا شده وامسال تاکنون اعتباری در این رابطه اختصاص پیدا نکرده است.

احسنی گفت: اجرای دو طرح پژوهشی با عنوان کسب و کار تالاب زریبار و کسب و کار سایت بیجار به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیشنهاد داده ایم.

انتهای پیام/م

 175 هزار نفر ساعت آموزش همگانی محیط زیست در   استان کردستان ارائه شد

 

 

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.