سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص 66 میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری شهرستان اهر

فرماندار شهرستان اهر از اختصاص 66 میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛زاهد محمودی فرماندار شهرستان اهر در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر گفت: با توجه به اینکه این تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با سود کمتری پرداخت می شود، از کمیته فنی ارزیابی تسهیلات روستایی شهرستان اهر انتظار می رود در تصویب طرح ها دقت بیشتری نمایند و در اجرای طرح ها نیز نظارت کافی داشته باشند.

وی افزود: همچنین از محل تسهیلات مشاغل خانگی، 18 میلیارد ریال نیز برای پرداخت وام جهت مشاغل خانگی به شهرستان اهر اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان اهر ضمن تأکید بر سخت گیری نکردن بانک ها در ارایه تسهیلات اشتغال زایی، گفت: قوانین و مقررات این امکان را نمی‌دهد که جوانان بیکار را در دستگاه‌های دولتی استخدام نمائیم، اما می توان لااقل با ایجاد بسترها و شرایط لازم، زمینه را برای سرمایه گذاری در راستای اشتغال زایی فراهم کرد، که متأسفانه با این رویه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات، نه‌تنها توصیه‌های مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور در امر اشتغال و تولید عملی نمی‌شود بلکه مشکلات جامعه هم بیشتر می‌شود.

محمودی همچنین خواستار پرداخت تمامی تسهیلات طرح های اشتغال زایی که در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اهر تصویب شده است از سوی بانک های عامل قبل از اتمام امسال شد.

 

انتهای پیام/ش

18 میلیارد ریالتسهیلات  برای پرداخت وام جهت مشاغل خانگی در شهرستان اهر

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.