سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته زن برای بانوان ورزشگارخراسان رضوی

به مناسبت هفته زن برنامه‌های مختلفی درسطح استان با همکاری هیئت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و معاونت فرهنگی امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ معاون ورزش بانوان خراسان رضوی گفت: اجرای مسابقات سالمندان درمحل سرای سالمندان، برگزاری جشنواره استانی بومی محلی، برگزاری مسابقات بومی محلی ویژه خبرنگاران و همکاران خانم، جشنواره خانوادگی درپارک‌های حاشیه شهر و همایش تجلیل از بانوان همکار و ورزشکاران بخشی از این برنامه‌ها می‌باشد.
 
فهیمه سروری افزود:  بنا داریم براساس دستورالعمل ارسالی از سوی مدیرکل دفترهماهنگی امور بانوان وزارت، جشنواره فرهنگی ورزشی ۳۰ دقیقه تا نشاط وتندرستی را نیزبرگزار نمایم.

وی گفت: این طرح که باهدف ارائه اطلاعات و برنامه‌های ورزشی به مخاطبان برای ایجاد عادت ورزش کردن در زندگی روزانه وجلوگیری از فقرحرکتی و ناهنجاری‌های جسمانی و روانی می‌باشد بارویکرد ارتقا سطح سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی جامعه درسطح استان و منطقه‌ای برگزار میگردد.

 معاون ورزش بانوان خراسان رضوی تصریح کرد: اعضای تیم این جشنواره می‌تواند شامل پنج نفر از بانوان عضو درجه یک و دو خانواده که شامل مادربزرگ، مادر، دختر خواهر، خاله و عمه باشد. درمرحله اول درسطح شهرستان‌ها واستان‌ها و در مرحله بعد درسطح منطقه‌ای برگزارمی‌شود.

انتهای پیام// ف. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.