سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام  دانش‌آموز همدانی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه همدان از اعزام 3500 دانش آموز همدانی به اردوی راهیان نور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ برنامه‌های جذاب و تاثیر گذار برای جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف جامعه است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان تنها با برخی اقدامات و حرف ما را تهدید می‌کنند، افزود: دشمن در عمل نمی‌تواند اقدامی بکند چرا که ما را آزموده‌اند و می‌دانند که نمی‌توانند کاری بکند که این امر از برکات و اثرات از جان گذشتگی نیروهای ما بوده است.

سرهنگ حسن برزگر فرمانده با اشاره به اینکه گنجینه دفاع مقدس ثمره اخلاص شهدا و رزمندگان است، بیان کرد: استفاده از فرهنگ دفاع مقدس و تبیین آن در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و آشنایی آن‌ها با روحیه جهاد و شهادت تأثیرگذار است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه گنجینه دفاع مقدس ثمره اخلاص شهدا و رزمندگان است، بیان کرد: استفاده از فرهنگ دفاع مقدس و تبیین آن در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و آشنایی آن‌ها با روحیه جهاد و شهادت تأثیرگذار است.

برزگر با تأکید بر اینکه امسال اعزام به راهیان نور از شهرستان همدان در 12 مرحله انجام شده است، ابراز کرد: در این 12 مرحله 3 هزار و 500 دانش‌آموز به مناطق  عملیاتیجنوب و غرب کشور اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک هزار نفر نیز در همدان در قالب راهیان نور محلات به صورت متمرکز و غیرمتمرکز به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اعزام شدند.

انتهای پیام/ ب

اعزام 3500 دانش آموز همدانی به اردوی راهیان نور

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.