فرمانده سپاه ناحیه همدان از برپایی اعزام‌ راهیان نور در همدان در ایام نوروز به‌ شکل خانوادگی خبر داد.

برپایی کاروان‌های راهیان نور خانوادگی نوروزی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن برزگر، فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: هر چه ادارات در بحث راهیان نور کمک کنند تعداد افراد بیشتری را می‌توانیم در قالب اردوی راهیان نور از محلات به مناطق عملیاتی اعزام کنیم.

وی افزود: پیش‌بینی بر این است که حداقل یک‌هزار نفر را در ایام نوروز از محلات شهرستان همدان به راهیان نور اعزام کنیم که این جدای از بحث دانش‌آموزی با 3 هزار و 500 نفر ظرفیت و کاروان دانشجویی است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان همدان با بیان این‌که در بحث کاروان‌های محلات بسیجی بودن و سایر موارد الزام ندارد، بیان کرد: کاروان‌های راهیان نور محله‌ای عمومی و برای همه مردم است که می‌توانند برای اعزام به حوزه‌های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در اعزام‌های محله‌ای حضور خانواده‌ها در کنار هم است، گفت: مناطقی که اعزام‌های نوروز امسال به آن انجام می‌پذیرد شامل مناطق عملیاتی اروندکنار، کربلای 4، کربلای 5، شلمچه، طلاییه، هور، دهلاویه و هویزه است.

برزگر با تأکید بر اینکه در بحث اعزام تمام نکات لازم ایمنی رعایت می‌شود، افزود: معاونتی در سپاه به‌ عنوان معاونت ایمنی و اقدامات تأمینی، تمام موارد را بررسی و اتوبوس‌های شرکت جوان‌سیر را از نظر معاینه فنی موردبررسی دقیق قرار می‌دهد.

وی گفت: کارشناسان ما فرایند کار را نظارت می‌کنند و برای هر اتوبوس مسئول ایمنی حضور دارد که موارد لازم را به راننده تذکر می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان همدان گفت: هر اتوبوس یک مسؤول کاروان دارد و عوامل اجرایی نیز بر امر ایمنی نظارت دارند و آمبولانس و عوامل پزشکی نیز در کاروان حضور دارند و این به‌ غیر از عوامل امدادی است که در طول مسیر خدمات می‌دهند.

انتهای پیام/ د

برگزاری کاروان راهیان نور خانوادگی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.