سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه آموزش همگانی برای 120 مدرسه در کردستان

رئیس اداره آموزش و پژوهش محیط زیست کردستان گفت: امسال در 120 مدرسه در سطح استان آموزش های همگانی ارائه شده است که در سالجاری در سه دستگاه اجرایی استان مدیریت سبز را اجرا کرده‌ایم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛نبی احسنی رئیس اداره آموزش و پژوهش محیط زیست کردستان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در سنندج با بیان اینکه محیط زیست استان فاقد هرگونه اعتبار در زمینه آموزش همگانی است، گفت:  اعتبار آموزش همگانی در سرفصل اعتبارات استانی وجود ندارد ولی با این وجود بحث آموزش های همگانی باید با جدیت مورد توجه قرار گرفته است.

وی از ارائه آموزش همگانی برای 175 هزار نفر از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه در استان خبر داد و افزود: در بحث مدیریت سبز از زمان شروع این طرح تا کنون 43 دستگاه دولتی زیرپوشش آموزش قرار گرفته‌اند.

رئیس اداره آموزش و پژوهش محیط زیست کردستان با بیان اینکه طی امسال در 120 مدرسه در سطح استان آموزش های همگانی ارائه شده است، تصریح کرد: در سالجاری در سه دستگاه اجرایی استان مدیریت سبز را اجرا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در بحث اولویت های پژوهشی هیچ اعتباری در سال جاری به محیط زیست تعلق پیدا نکرده است، گفت: طی سال گذشته نیز اعتبار ما در این زمینه یک مورد پژوهش بوده است.

رئیس اداره آموزش و پژوهش محیط زیست کردستان تصریح کرد: دو طرح پژوهشی شامل کسب و کار تالاب زریوار و  طرح کسب و کار سایت بیجار را برای سال 96 داریم که تاکنون تصویب نشده است.

وی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر 37 تشکل زیست محیطی در استان کردستان داریم، گفت: سه تشکل زیست محیطی استان طی سال جاری مجوز فعالیت دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ د م

وجود 37 تشکل زیست محیطی در استان کردستان

برچسب ها: حیات وحش ، مناظر زیبا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.