سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش و کنسرت در مجاورت اردوی وزنه برداران ملی پوشان

مرحله جدید اردوی تیم ملی وزنه برداری به منظور حضور در بازی های آسیایی جاکارتا و جهانی عشق آباد از روز گذشته(شنبه)در کمپ تیم های ملی شروع شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،اولین روز از شروع مرحله جدید اردوهای تیم ملی وزنه برداری با حضور ورزشکارانی چون علی هاشمی قهرمان جهان، سعید علی حسینی نایب قهرمان جهان، محمدرضا براری ، سعید محمدپور قهرمان المپیک، مجید عسگری، علی میری، همایون تیموری، مرتضی بیگلری، محمد زارعی، علیرضا سلیمانی، پیمان جان، امیر حسین ناظم الرعایا و محسن بهرام زاده برگزار شد.

البته با توجه به فرا رسیدن روز مهندس همزمان با تمرین ملی پوشان کشورمان همایشی در سالن همایش ایرانیان برگزار شد که صدای موسیقی آن مشکلات فراوانی را برای تمرکز وزنه برداران بوجود آورده بود و برخی از ملی پوشان در این رابطه حتی با یکدیگر صحبت هایی را رد و بدل می کردند.

باید دید مسئولان فدراسیون وزنه برداری چگونه رضایت دادند تا ساعت برگزاری این همایش با اردوی تیم ملی وزنه برداری همزمان شود.

این در حالی است که از مدت ها پیش سالن مسابقات وزنه برداری به یک شرکت اجاره داده شده است تا در آنجا کنسرت و همایش برگزار کنند تا از این طریق فدراسیون وزنه برداری بتواند درآمدزایی کند.

انتهای پیام/

همزمانی اردوی تیم ملی وزنه برداری با برگزاری همایش های مختلف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.