سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار کتاب رشد و تکامل جسمانی – حرکتی در گیلان

کتاب رشد و تکامل جسمانی – حرکتی تألیف دکتر رحیم رمضانی نژاد، عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید رهسپار، مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان گفت: چاپ اول کتاب رشد و تکامل جسمانی – حرکتی تألیف دکتر رحیم رمضانی نژاد، عضو هیأت علمی گروه مدیریت ورزشی و بینش بزرگ پور، دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان مشتمل بر ۱۳ فصل در ۲۵۶ صفحه در سال ۱۳۹۶ از سوی نشر طنین دانش به چاپ رسیده است.

وی افزود: نویسنده در این کتاب با بیان اینکه حرکت، اولین شکل رابطه و تعامل کودک با محیط است و حرکت و بازی نه فقط سبب سلامت جسمانی و عاطفی کودک می‌شود، بلکه به رشد اجتماعی و افزایش ظرفیت شناختی او برای یادگیری دیگر موضوعات آموزشی و درسی کمک می‌کند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان اظهار داشت: نویسنده پس از انتشار کتابی با همین عنوان در سال ۱۳۷۷، تلاش کرده است با بازبینی متن قبلی، کتاب حاضر را در چارچوبی ساده و کاربردی برای دانشجویان کارشناسی، والدین، معلمان پیش دبستانی و دبستانی تنظیم کند.

رهسپار تصریح کرد: تاکید اصلی این کتاب بر سلامت جسمانی و حرکتی کودکان است و دو فصل جدید به کتاب افزوده شده است که می‌تواند برای تدوین برنامه ریزی آموزش حرکتی در دوره پیش دبستانی مفید واقع شود.

 

انتهای پیام/ع

کتاب رشد و تکامل جسمانی – حرکتی در گیلان منتشر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.