وی افزود: نویسنده در این کتاب با بیان اینکه حرکت، اولین شکل رابطه و تعامل کودک با محیط است و حرکت و بازی نه فقط سبب سلامت جسمانی و عاطفی کودک میشود، بلکه به رشد اجتماعی و افزایش ظرفیت شناختی او برای یادگیری دیگر موضوعات آموزشی و درسی کمک میکند.
مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان اظهار داشت: نویسنده پس از انتشار کتابی با همین عنوان در سال ۱۳۷۷، تلاش کرده است با بازبینی متن قبلی، کتاب حاضر را در چارچوبی ساده و کاربردی برای دانشجویان کارشناسی، والدین، معلمان پیش دبستانی و دبستانی تنظیم کند.
رهسپار تصریح کرد: تاکید اصلی این کتاب بر سلامت جسمانی و حرکتی کودکان است و دو فصل جدید به کتاب افزوده شده است که میتواند برای تدوین برنامه ریزی آموزش حرکتی در دوره پیش دبستانی مفید واقع شود.
انتهای پیام/ع