سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه های نشر؛

مجموعه شعر «آقا» منتشر شد

مجموعه شعر «آقا» اثر حسن کرمی نور در انتشارات «هزاره ققنوس» به چاپ رسید.

رضا حاجی آبادی، مدیر مسئول انتشارات «هزاره ققنوس» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تازه های نشر این موسسه گفت: انتشارات «هزاره ققنوس» مجموعه شعر حسن کرمی نور به اسم «آقا» را منتشر کرد. این کتاب مجموعه شعرهای مذهبی است. کتاب دیگری که در این موسسه انتشارات «پیامبر نامه» اثر دکتر جعفر شریفی نام دارد. اشعار این مجموعه شعر هم در زمینه مذهبی سروده شده اند.

وی افزود: مجموعه شعر «ثانیه های بی غروب» اثر  محمد مرادی ناصر آباد مجموعه رباعی های این شاعر است که در  زمینه مذهبی سروده شده اند و انتشار آن را انتشارات هزاره ققنوس برعهده داشت. کتاب دیگری با نام «دختران خزر» نگاهی به شعر بانوان مازندران است. این کتاب را پرویز حسینی گردآوری کرد و در آن تقریبا همه شاعران خانم مازندران معرفی شده اند.

مدیر مسئول انتشارات «هزاره ققنوس» با اشاره به مجموعه اشعار پرویز حسینی بیان کرد: انتشارات هزاره ققنوس مجموعه شعر پرویز حسینی را به نام «دنیا را از من بگیر رویایت را نه» منتشر کرده است. شعرهای این کتاب در حوزه دفاع مقدس سروده شده اند.کتاب دیگری که این انتشارات در حوزه دفاع مقدس منتشر کرده، «کوچ پاییزی درناها» اثر فلاح لاکدشتی است این کتاب را با مشارکت حوزه هنری استان مازندران در زمینه خاطرات دفاع مقدس منتشر کرده ایم.

حاجی آبادی ادامه داد: از جمله کتاب های دیگری که در انتشارات هزاره ققنوس منتشر شد، می توان به یک صبح پاییزی اثر عادله صمیمی، مجموعه شعر آیینی «به پاخیز از کعبه به خونخواهی این قوم» اثر فاطمه بدیعی،مجموعه شعر « بی تو حیران تر از آنیم که توصیف شود » اثر اکرم نورانی، مجموعه داستان کوتاه «بارش اولین باش» اثر میلاد رضایی خلیق و مجموعه شعر کوتاه «در تو حلول می کنم» اثر شریفه شاه طلبی اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

جدیدترین کتابهای منتشر شده توسط انتشارات «هزاره ققنوس»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.