سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب 4 رستوران و فست فود بزرگ در کرمان

بازپرس شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت:در بازدید‌های شامگاه گذشته ۴ واحد صنفی اعم از رستوران ومرکز تهیه غذای آماده (فست فود) بزرگ در سطح شهر کرمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی و جلوگیری از امحای عدله به صورت موقت پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا میرزاپور بازپرس شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در حاشیه بازدید هیات عالی امنیت غذایی از اغذیه فروشی‌های شهر کرمان گفت: پس از کسب گزارش‌هایی مبنی بر عدم رعایت نکات بهداشتی که می‌تواند منجر به تهدید بهداشت عمومی باشد، بلافاصله بازدید از چندین واحد صنفی در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
قاضی میرزاپور، نماینده دادستان کرمان در هیات عالی امنیت غذایی اظهار داشت:خوشبختانه در مجموع وضعیت اکثر رستوران‌ها و مراکز عرضه مواد غذایی در شهرکرمان مطلوب است.
وی گفت: دستگاه قضائی به همراه ضابطین این اطمینان خاطر را به شهروندان گرامی می‌دهد که با اندک متخلفان قبل از اینکه بتوانند بهداشت عمومی جامعه را به خطر بیاندازند با قاطعیت برخورد نمایید.
میرزاپور بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت غذایی جامعه طی چندین دوره از واحد‌های تولید و عرضه مواد غذایی به همراه ضابطین دادگستری از جلمه کارشناسان اداره بهداشت، دامپزشکی، استاندارد، نیروی انتظامی و... بازدید بعمل آمده است.
سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت آماده دریافت شکایت مردمی از تخلفات مراکز عرضه مواد غذایی می‌باشد.
وی اعلام کرد:مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی می‌توانند مراتب را با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب گزارش نمایند و سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت نیز به طور شبانه روزی و در تمام ایام هفته، آماده دریافت شکایت درباره‌ی تخلفات مراکز عرضه مواد غذایی می‌باشد.

انتهای پیام/ی

وضعیت بهداشتی بیشتر مواد غذایی استان کرمان مطلوب است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.