سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش سخنگوی وزارت کشور به برخورد مامور پلیس با دختری که کشف حجاب کرده بود

سامانی به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی با مضمون برخورد مامور نیروی انتظامی با فردی که کشف حجاب کرده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سيد سلمان سامانى سخنگوی وزارت کشور در واکنش به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی با مضمون برخورد مامور نیروی انتظامی با فردی که کشف حجاب کرده است، اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان ضابط دادگستری وظیفه برخورد با جرائم مشهود را برعهده دارد و مطابق قانون بايد اقدامات لازم را به منظور حفظ ادله وقوع جرم و جلوگیری از فرار یا مخفی شدن متهم به عمل آورد، تحقیقات لازم را انجام دهد و بلافاصله نتایج و مدارک بدست آمده را به اطلاع دادستان برساند.

وی در ادامه افزود: اینها همه در حالی است که مجری قانون می بایست در برخورد با مجرمین، خود بیشترین پایبندی به قانون را داشته باشد و از هر گونه اقدامی که خارج از دایره قانون است خودداری كند.

سخنگوى وزارت كشور تصريح كرد: برخورد با تخلف باید با رعایت موازین شرعی و قانونی باشد و در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ کس مجوزی برای اقدام خلاف قانون حتى در مقام برخورد با جرائم مشهود را ندارد.

سامانى به اهتمام دولت در رعایت موازین شرعی و قانونی در تمامی زمینه‌ها و تحقق مفاد منشور حقوق شهروندی ابلاغی ریاست محترم جمهوری تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی در این روزها با اقتدار و رفتار متین خود صیانت از امنیت ملی و مصالح کشور را در تمامی حوزه‌ها، از دورترین نقاط مرزی تا پایتخت به تصویر کشیده است و انتظار می‌رود در انجام اینگونه وظایف قانونی نیز نهایت دقت در رعایت موازین به عمل آید.

وی خاطرنشان کرد: هیچ‌کس مجوزی برای اقدام خلاف قانون حتی در مقام برخورد با جرائم مشهود را ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
میلاد
۱۴:۲۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
درود بر نیروی انتظامی
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
حجاب یکی از ارکان اسلام است و ما هم در کشور اسلامی زندگی میکنیم.درود بر نیروی انتظامی که هم شهدای زیادی در دفاع از مملکت داده است. وهم حافظ جان وناموس مردم است.
ملکوت
۱۳:۱۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
درود بر برادران نیروی انتظامی باد که با بی حجابی برخورد میکنند .من نیروی انتظامی کمال تشکر را دارم
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
با اغتشاشگران باید بر خورد قاطع وجدی شود زنده باد نیروی انتظامی با بی حجابی هم همینطور اغتشاشگران باید به اشد مجازات برسند خیلی سریع وزود
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
با اغتشاشگران باید بر خورد قاطع وجدی شود زنده باد نیروی انتظامی با بی حجابی هم همینطور اغتشاشگران باید به اشد مجازات برسند خیلی سریع وزود
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
حجاب زینت است از نیروی انتظامی کمال تشکر را دارم برای امنیت کشور زحمت میکشند .درود
رضا
۱۴:۲۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
هرکس منفی داده واقعا جاهله