سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره ورزشی شهید حبیب شریفی

مسئول کانون بسیج شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مسابقات ورزشی و رقابت‌های فرهنگی هنری با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید حبیب شریفی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  شریف زاده، مسئول کانون بسیج شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از اهدای جام اخلاق جشنواره ورزشی شهید حبیب شریفی به مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد.

وی بیان داشت: مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال و همچنین رقابت های فرهنگی هنری با حضور فرهنگیان سراسر استان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید شاخص فرهنگیان کشور شهید حبیب شریفی برگزار شد.

مسئول کانون بسیج شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: رقابت های والیبال با حضور تیم های شهرستانی در سراسر استان برگزار شد که پس از سپر کردن مراحل مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی تیم های دزفول، ناحیه 3 و گتوند به ترتیب مقام های اول تا سوم این رقابت ها را از آن خود کردند.

شریف زاده در ادامه گفت: تیم فوتسال کانون بسیج شهید مطهری حوزه ستادی موفق به کسب جام اخلاق این دوره از رقابت ها شد که با موافقت اعضای تیم این جام به مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اهدا شد.

انتهای پیام/م

جام اخلاق جشنواره ورزشی شهید حبیب شریفی به مدیرکل اهدا شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.