سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مشکلات کمبود آب باید آسیب‌شناسی شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : مشکلات کمبود آب باید آسیب‌شناسی شود و به‌صورت ریشه‌ای در استان مرتفع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار مدیرعامل و کارکنان شرکت آب منطقه‌ای سمنان با بیان اینکه کم‌آبی زمینه‌ساز وقوع بسیاری از مشکلات مردم در استان سمنان می‌شود گفت : مشکلات کمبود آب باید آسیب‌شناسی شود و به‌صورت ریشه‌ای در استان مرتفع شود چراکه این امر یک مقوله حیاتی برای جامعه بشری به شمار می‌رود.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن ایام پایانی سال و استفاده مردم از منابع آبی باید فرهنگ درست مصرف کردن آب از سوی امامان جمعه استان به مردم به صورت مداوم بیان شود.

آیت الله شاهچراغی آب را یک عامل مهم برای ایجاد توسعه پایدار در صنعت، کشاورزی و سایر ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی برشمرد و گفت: حفظ و صیانت از منابع آبی موجود برای نسل‌های آینده از مهم ترین دغدغه‌های مجلس خبرگان رهبری است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه خشکسالی امنیت روستاها را نیز به مخاطره می‌اندازد تصریح کرد: باید شیوه مصرف آب تغییرکند اما این امر به‌تنهایی میسر نخواهد شد و در این راه نیازمند تعامل و همراهی دستگاه‌های اجرایی نیز هستیم.

انتهای پیام / ه

باید شیوه مصرف آب تغییرکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.