سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ارتباطات اردبیل؛

26 شهر استان اردبیل به اینترنت نسل چهار مجهز می‌شوند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: تا پایان سال جاری تمامی 26 شهر استان اردبیل به اینترنت نسل چهار مجهز می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: هم اکنون سطح پوشش نسل سوم تلفن همراه در استان از 2 شهر به 26 شهر افزایش یافته و 18 شهر نیز از اینترنت نسل چهار برخوردار هستند که تا پایان امسال تمامی 26 شهر استان اردبیل به اینترنت نسل چهار مجهز می‌شوند.

وی افزود:‌ نقاط بدون پوشش و بدپوشش روستایی در سطح استان اردبیل احصا شده و اقدامات لازم در خصوص رفع هر چه سریع‌تر این نقاط در حال انجام است تا روستاییان از این خدمات بهره‌مند شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل اظهار داشت: نقاط بدون پوشش و بدپوشش روستایی در سطح استان اردبیل احصا شده و اقدامات لازم در خصوص رفع هر چه سریع‌تر این نقاط در حال انجام است تا روستاییان و اهالی نیز از خدمات و امکانات موجود بهره‌مند شوند.

رزمی با اشاره به چگونگی استفاده روستاییان از اینترنت پرسرعت بیان کرد: خدمت‌رسانی مطلوب و سریع به مردم در اولویت بوده و باید تلاش کنیم به ویژه در مناطق روستایی مردم از خدمات ارائه شده توسط این اداره کل به نحوی شیسته و مناسب برخوردار شوند که این امر از برنامه‌های اولویت‌دار به شمار می‌رود.

وی با اشاره به خدمات این اداره کل در سطح روستاهای استان گفت: در حال حاضر همه شهرهای استان از نسل سوم و چهارم تلفن همراه و 935روستای استان اردبیل از اینترنت پرسرعت برخوردار شده‌اند و تلاش و جدیت بر این است تا تعداد این روستاها را افزایش دهیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل اطلاع‌رسانی، آگاهسازی و پاسخ به سوالات مردم در زمینه‌های مختلف به ویژه در مواردی که جزو مطالبات و دغدغه‌های اقشار مختلف جامعه شده است را لازم و ضروری دانست و تصریح کرد :‌ در حال حاضر برخورداری روستاها از خدمات اینترنت پرسرعت از اولویت برنامه‌ها بوده و در این زمینه برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

۹۳۵ روستا از خدمات اینترنت پرسرعت برخوردار هستند

 

برچسب ها: اینترنت ، ارتباطات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.