سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرراهداری استان؛

قرار گرفتن تمام محور‌های مواصلاتی کرمان درکنترل تصویری

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: با راه اندازی ۱۳۵ دستگاه دوربین کنترل سرعت متوسط جدید از خرداد ماه سال آینده تمامی محور‌های اصلی سطح استان کرمان تحت پوشش کنترل تصویری قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان خداداد مقبلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: با راه اندازی تعداد ۱۳۵ دستگاه دوربین کنترل سرعت متوسط جدید تعداد کل دوربین‌های کنترلی ترافیک در محور‌های برون شهری استان به ۱۵۰ دستگاه می‌رسد و با نصب این سامانه از خرداد ماه سال آینده تمامی محور‌های اصلی سطح استان کرمان تحت پوشش کنترل تصویری قرار می‌گیرند.

وی افزود: در برخی محور‌های فرعی استان نیز بدلیل حجم بالای تردد نیازمند نصب سامانه‌های کنترل تصویری سرعت هستیم و پیگیری دریافت و راه اندازی این تجهیزات را از سازمان متبوع در دستور کار خود قرار داده ایم.

مقبلی تصریح کرد: با نصب دوربین‌های جدید علاوه بر کنترل سرعت، رفتار ترافیکی رانندگان در محور‌های برون شهری نیز کنترل می‌شود و طبق تصاویر گرفته شده بستن کمربند ایمنی، خوردن و آشامیدن رانندگان در حین رانندگی، عدم رعایت دیگر مقررات رانندگی ثبت و ضبط شده و ۵ دقیقه بعد از ثبت به مرکز ارسال و طی مدت زمان ۲۴ ساعت به رانندگان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ح

 پوشش بالای دوربین های تصویری درجاده های استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.