سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

20درصد مشترکان روستایی در مانه و سملقان انشعاب آب غیر مجاز دارند

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان مانه و سملقان گفت : ۲۰ درصد مشترکان روستایی در شهرستان مانه و سملقان انشعاب آب غیر مجاز دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ علی تیزرو مدیر امور آب و فاضلاب روستایی مانه وسملقان گفت : 20 درصد مشترکان آب در روستاهای شهرستان مانه و سملقان انشعاب غیر مجاز دارند که در صورت مشاهده انشعاب غیر مجاز یک تا ۵ میلیون تومان جریمه خواهند شد.

وی افزود: میانگین بارندگی در مانه و سملقان نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد کاهش یافته است و برای مقابله با مشکلات ناشی از کمبود آب شرب روستایی ۱۵ تانکر برای آب رسانی سیار به روستاها به صورت  آماده باش مستقر هستند.

تیزرو گفت : ۶ روستای بالای ۲۰ خانوار تحت پوشش آبفای روستایی نیستند که برای تحت پوشش بردن این روستاها ۱۵ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی فرسودگی شبکه های آب رسانی روستاهای شهرستان را ۴۰ تا ۶۰ درصد بیان کرد و  با اشاره به این که فاز دوم مجتمع آب رسانی امام رضا(ع) با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان در دست اجراست افزود : فاز دوم مجتمع امند- گرماب با ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و فاز دوم مجتمع خرتوت - کالیمانی با ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در دست اجراست.

انتهای پیام/آ

کاهش 55 درصدی بارندگی نسبت به سال گذشته در شهرستان مانه و سملقان

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.