سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعید جلیلی ؛

انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی مولود حوزه های علمیه هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:انقلاب اسلامی به برکت اسلام ناب است که توانسته چهل سال به حرکت خود ادامه دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سعید جلیلی در چهارمین همایش بین اللملی تحجر و اسلام امریکایی در مشهد افزود : انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی مولود حوزه های علمیه هستند و برای رشد  حوزه نقش بسیار پررنگی دارند.
.
وی گفت: دشمنان در برابر هر حرکت ناب، با ارعاب، تهدید و توسل به زور بدنبال متوقف کردن آن هستند چنانکه در پیروزی انقلاب اسلامی هم با انواع توطئه و ترور و جنگ تحمیلی قصد متوقف کردن انقلاب و نابودی آن را داشته است.


نماینده رهبری درشورای عالی امنیت ملی افزود: دشمنان بیداری اسلامی را یا تحریف یا سرکوب کردند، اما در برابر انقلاب اسلامی چهل سال است که نتوانسته اند کاری انجام دهند و امروز نظام اسلامی یک درخت تنومند است.

جلیلی گفت:دشمن متوجه شده است با جنگ و سخت افزار نمی‌تواند انقلاب اسلامی را نابود کند و می‌خواهد انقلاب را با تحریف از محتوای دینی و اسلامی خود خالی کند و راه آن تبلیغ اسلام لیبرال است.


وی با بیان اینکه گرفتن عنصر مبارزه از اسلام و مردم از اهداف دشمن است افزود: آن‌ها می‌خواهند حرکت‌های اصلی متوجه دشمن اصلی نباشد.


نماینده رهبری درشورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای برای ایران برنامه پخش می‌کنند تا انقلاب و تفکر انقلابی را منحرف کنند آن‌ها می‌دانند اندیشه انقلاب اسلامی یک خطر جدی برای آن‌ها است.


جلیلی گفت: دشمنان با تبلیغات بسیار می‌گویند نظام اسلامی ناکارآمد است، اما نمی‌گویند چرا این همه برنامه مهار راهبردی، برنامه تغییر نظام و برنامه ماهواره‌ای پخش می‌کنند آنهم برای نظامی که بقول آن‌ها ناکارآمد است.


وی افزود: نمی‌توانیم نسبت به آنچه در مسیر انقلاب رخ می‌دهد بی تفاوت باشیم، باید سایه به سایه رصد کنیم و مراقب باشیم اگر حرکتی در جهت تقویت نظام است تضعیف نشود و اگر یک حرکت خلاف شاخص‌های مقام معظم رهبری و مسیر صحیح انقلاب است هشدار دهیم.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نباید بگذاریم حرکت‌های اشتباه و فرآیند و برآیند کار‌ها طوری باشد که مقام معظم رهبری که همیشه به موقع دقیق و صحیح وظایف خود را انجام و هشدار‌های لازم را داده اند به جای ما عذرخواهی کنند.


جلیلی افزود: حرکت سیاسی انقلابی مبتنی بر آموزه‌های ناب، یک حرکت مستمر و همیشگی است. جریان حوزه انقلابی باید پا به پای ولایت و در بعد جنبه‌های سلبی و ایجابی حرکت کنند و نشان دهند که دین در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد این یعنی اینکه دین از سیاست جدا نیست.


وی گفت: همه ما در هر مسئولیتی باید وظایف خود را بشناسیم و ببینیم برای انجام وظایف و مسئولیت‌هایی که بر دوش داریم چه کاری انجام داده ایم.


چهارمین همایش بین المللی تحجر و اسلام آمریکایی با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از طلاب و روحانیون در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

انتهای پیام//ف.ج

برگزاری چهارمین همایش بین المللی تحجر و اسلام آمریکایی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.