نخستین همایش بزرگ ایثارگران گرامیداشت شهید مدافع حرم محمدرضا سنجرانی با نام جهادی "کرار"، با حضور ۱۵۰۰ نفر در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرمانده سپاه امام رضا (ع) در این مراسم گفت: امروز راه از بیراه جداست و تشخیص راه کار سختی نیست با این همه شاخص‌ها و نماد‌های بزرگ و بلند و متعدد می‌شود راحت تشخیص داد که ما در مسیر حق قرار داریم یا خارج از مسیر هستیم همان کاری که شهدا به ما نشان دادند.

‏‎سردار نظری افزود: شرایط بسیار حساس است تقابل بین حق و باطل در همه ابعاد جدی است و از پیچیدگی‌های فراوانی برخوردار است و شاخص‌های ارزنده‌ای داریم.

‏‎وی بیان کرد:جبهه باطل در طول تاریخ بنا بر این داشته است که مولفه‌های اساسی در هم گرایی و آنچه که باعث می‌شود راه همیشه روشن باشد را از بین ببرد یاکم سو کند

‏‎فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: ما تجربه داریم هر جا که رابطه بین اسلام به عنوان منشا و منبع مرکز اصلی تولید قدرت برای حرکت و امام و امت برقرار شده است توفیق و موفقیت از آن جامعه اسلامی بوده است یا چنگ زدن به این اتفاق مهم اسلام ناب، امامت و امت رابطه این‌ها برقرار باشد مسیر راحت است و سیر در این مسیر قطعا به حق می‌رسد.


‏‎سردار نظری افزود:جبهه استکبار به همه امکانات در شرایط فعلی مکرر در صدد است بصورت ٣ مولفه ناکار آمد سازد یا ارتباط بین این ٣ عنصر را ضعیف کند و به جای اسلام ناب، اسلام آمریکایی جایگزین کنند اسلام سعودی وهابی، طالبانی، داعشی ارائه کند و بسیار تلاش دارد امام و امامت جامعه را از کار آمدی خود بیاندازد.

وی بیان کرد: از صدر اسلام اینگونه بوده که با منزوی کردن و قطع ارتباط بین امت و امام و یا تحریف امام مگر برای حضرت محمد (ص) و امام علی (ع) نکردند و متعدد داریم در صحنه‌های مختلف در طول تاریخ از کار انداخته اند یا حذف کردند چرا ائمه ما به شهادت رسیدند، چون قادر به تحریف آنهاو منزوی کردن آنان نمی‌شدند اقدام به حذف فیزیکی می‌کردند و بعد به سراغ مردم می‌آمدند و مردم را سعی می‌کردند تحت فریب و رعب و وحشت از ارزش‌های خود فاصله دهند


فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت:دلیل اینکه انقلاب اسلامی ما به موفقیت رسیده است نتیجه ارتباط بین اسلام ناب و امام حاضر (ولایت) و امت بوده است.

محمدرضا سنجرانی، بسیجی مدافع حرم مشهدی در نبرد با جبهه تکفیری‌ها در سوریه به شهادت رسید مراسم تشیع این شهید روز پنجشنبه ۶ مهر بعد از نماز ظهر از جلوی درب مهدیه مشهد (خیابان امام رضا ع) برگزار خواهد شد

 
انتهای پیام//ف.ف
 

تشییع محمدرضا سنجرانی، بسیجی مدافع حرم مشهدی پنجشنبه 6 مهر
‏‎

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار