سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشرافیگری مانع پیشرفت انقلاب

رییس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور اشرافیگری را از موانع پیشرفت کشور و انقلاب دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه افتتاح نمایشگاه یاس نبوی در آستان آقابسمل و پلاسید سادات شهر رامسر گفت: دشمنان از طریق فضای مجازی ایمان، اعتقاد و اخلاق جوانان را هدف قرار داده‌اند و ما باید زندگی و فرزندانمان را با قرآن بیمه کنیم.

وی افزود: تنها راه حفظ کردن خودمان، پناه بردن به قرآن است و یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی ایران، ترویج معارف و فرهنگ قرآنی است که در جامعه به وجود آمد.

حجت الاسلام محمدی گفت: یکی از موانع پیشرفت انقلاب آن است که مسئولان دچار اشرافی‌گری و زندگی تجملی شوند، این شیوه با سیره زندگی حضرت زهرا (س) سازگار نیست.

نمایشگاه یاس نبوی به همت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان رامسر در چندین غرفه به مرور زندگی حضرت زهرا (س) پرداخته است و در حاشیه این نمایشگاه نیز محصولات مرتبط با حجاب اسلامی نیز ارائه می‌شود.

حجت الاسلام حاجی پور رییس اوقاف رامسر نیز با بیان اینکه اشاعه فرهنگ فاطمی و جذب گردشگر معنوی از جمله برنامه‌های این اداره است، گفت: نمایشگاه یاس نبوی تا ۱۵ اسفند میزبان مردم و گردشگران در آستان آقابسمل و پلاسید شهر کتالم و شاداتشهر است.

انتهای پیام/آ

اشرافیگری سرعت گیر پیشرفت انقلاب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.