مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مراسم ایام فاطمیه و همایش رهروان یاس نبوی در ۲۵۰ بقاع متبرکه و ۶۴ آستان مقدس امامزادگان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت السلام حیدری مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طرح سوگواره یاس نبوی دیشب و امروز با برنامه‌های مختلف فرهنگی مذهبی در ۲۵۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران اجرا شد.

وی از حضور ۹۲ مبلغ در سوگواره یاس نبوی خبر داد و افزود: ۱۰ مبلغ بومی، ۴۳ مبلغ اعزامی از قم و ۳۹ روحانی مستقر در بقاع متبرکه در اجرای این طرح با اوقاف مشارکت کردند.

حجت‌الاسلام حیدری با بیان اینکه شام غریبان حضرت زهرا (س) در ۱۳۰ بقعه متبرکه برگزار شد، افزود: حدود ۱۰۰ مراسم اطعام دهی در مازندران در راستای اجرای طرح سوگواره یاس نبوی انجام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت:  ۲۶ خیمه معرفت و ۳۳ ایستگاه همه واقف باشیم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح سوگواره یاس نبوی برپا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری ۲ برنامه شاخص در مرکز و غرب استان خبردادو گفت: مراسم عزاداری و تشییع ۱۱ شهید گمنام امروز در روز شهادت حضرت فاطمه (س) در استانه میارکه امامزاده یحیی ساری و برگزاری مراسم ایام فاطمیه در آستانه مبارکه سید حسین شهرستان تنکابن با حضور نماینده، ولی فقیه استان و رئیس سازمان اوقاف کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام حیدری از اجرای برنامه‌هایی همچون شام غریبان در ۱۳۰ بقعه، اطعام دهی در ۹۳ بقعه، نمایشگاه دینی در ۶۳ بقعه و قرائت خطبه فدکیه در ۱۱۵ بقعه خبر داد و گفت:خطبه فدکیه در بین شیعیان مظلوم واقع شده و در همین راستا سازمان اوقاف و امور خیریه اقدام به چاپ این خطبه و توزیع آن بین مردم کرده است.

انتهای پیام/آ

بقاع متبرکه امامزادگان مازندران میزبان عزاداران فاطمی

برچسب ها: سازمان اوقاف ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار