سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه ۱۰۰ هزار عنوان کتاب در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد

دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد با عرضه ۱۰۰ هزارعنوان کتاب ۵ لغایت ۱۱ اسفند درمحل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حوتی نژاد معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد در هفته آینده خبر دادوگفت: دهمین نمایشگاه کتاب یزد از پنجم تا یازدهم اسفندماه جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی یزد دایر خواهدشد.

حوتی نژاد با بیان این که ساعات کار نمایشگاه امسال صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱:۳۰ خواهد بود، اظهار داشت: نمایشگاه امسال با حضور ۵۵۵ ناشر مشتمل بر ۲۴۲ ناشر مستقل و ۱۵۵ نمایندگی از انتشارات داخلی مختلف و ۲۵ ناشر مستتقل بخش بین‌الملل و ۹۸ نمایندگی از این بخش در قالب ۳۲۲ غرفه برگزار می‌شود.

وی افزود: در مجموع نمایشگاه امسال کتاب یزد ۷۹ هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب از انتشارات داخلی و ۱۶ هزار و ۸۰۰ عنوان کتب خارجی را به بازدیدکنندگان ارائه خواهد کرد.

وی از ارائه تخفیف‌های ۴۰ درصدی این نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر تخفیف ۱۰ درصدی تمامی غرفه‌ها، از طریق باجه‌های بانکی مستقر در محل نمایشگاه، بن‌های خرید کتاب با تخفیف ۳۰ درصد ارائه می‌شود.

وی از رایزنی برای افزایش باجه‌های عرضه‌کننده بن خرید کتاب به ۱۴ مورد به منظور کاهش ازدحام جمعیت مراجعان خبر داد.

حوتی نژاد افزود: در نمایشگاه پارسال، در مجموع یک میلیارد تومان فروش کتاب از طریق بن خرید کتاب، ۴۰۰ میلیون تومان از طریق خرید با کارت خوان و ۳۰۰ میلیون تومان نیز فروش نقدی کتاب اتفاق افتاده است.

لازم به ذکر است در این مراسم از پوستر دهمین نمایشگاه کتاب یزد نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/ ا

دهمین نمایشگاه کتاب در یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.