سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حل مشکلات توليدکنندگان از وظایف اصلی مدیران

استاندار ايلام گفت: مديران ضمن رعایت قوانین به دنبال گره گشايي از مشکلات توليدکنندگان باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ قاسم سليماني دشتکي در بيست و يکمين نشست ستاد اقتصاد مقاومتي اعلام کرد: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتي لازم الاجراست و مديران موظف به پيگيري و راه اندازي پرونده ارجاع شده به ستاد اقتصاد مقاومتي هستند.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد:دستگاه ها در خصوص وضعيت طرح هاي اشتغالزايي ارجاع شده به ستاد اقتصاد مقاومتي ظرف مدت 2  پاسخگو باشند وهم چنین مديران نسبت به حل مشکلات واحدهاي توليدي از اختيارات خود استفاده کنند.

وی با بيان اين مطلب که مي بايست جلسات بعدي ستاد با حضور افراد ذينفع و حضور بانک هاي عامل برگزار شود، افزود: انتظار اين است دستگاه تخصصي پيگيري لازم را براي تعيين تکليف واحدهاي توليدي استان در سريعترين زمان ممکن صورت دهد و به طور مستمر با متقاضيان ، سرمايه گذاران و بانک هاي عامل پرونده ها را پيگيري کنند.

وي هدف  از تشکیل این ستاد را  انجام کار و فعال کردن واحدهاي توليدي دانست و گفت: نبايد با ارائه قوانين و مقرراتي که مانع توليد است، از مسئوليت خود شانه خالي کنند. 

استاندار ایلام گفت: نبايد خلاف قانون و مقررات عمل کرد بلکه مديران مي توانند از قوانيني که به نفع مردم ، نظام و اشتغالزايي است براي فعال کردن کارگاهي و يا اشتغال جوانان استفاده و در اين حوزه از اختيارات خود استفاده کنند.

 

انتهای پیام/اس

 

مدیران در لابلای قوانین به دنبال گره گشایی از مشکلات تولیدکنندگان باشند

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.