سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه 15میلیاردریالی برای مبارزه بامواد مخدر

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مصرف مواد مخدر استان ایلام درنشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبدانان اظهارکرد: این میزان اعتباربر اساس امضاء توافقنامه و توجه به ارتباط و ماموریت های ذاتی بین کلیه دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ فهدکمالوندی اعلام کرد : تعامل ادارات ونهادی مجری، توسعه فعالیتهای فرهنگی،تقسیم عادلانه اعتبارات حوزه آسیب های اجتماعی بخصوص بحث جلوگیری از مصرف مواد مخدر و نظارت دقیق وکاربردی بر طرح های پیشگیری مهمترین نکاتی است که چنانچه بدرستی مراعات شود، حجم مصرف موادمخدر دراستان به شدت کاهش میابد و دستیابی به اهداف مورد نظر نیز راحت تر میشود .

وی افزود:ایجاد تنوع دربرنامه های پیشگیری و ترویج وتوسعه اقدامات هنری و مراسم شاد و مفرح در اولویت کاری مدیریت ارشد استان قراردارد.

فرماندار آبدانان نیز در این نشست گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در آبدانان کشف و ضبط شده است .

مجید عسگری با تاکید بر کنترل مبادی ورود و خروج شهرستان اضافه کرد: یکی از راه های موثر مبارزه با مواد مخدر علاوه بر استفاده از ظرفیت و توانمندی های مردم، هماهنگی دستگاه های اجرایی و بکارگیری کلیه امکانات آنان در راستای جلوگیری از ورود و توزیع مواد مخدر در منطقه است .

انتهای پیام/اس

 

نشست مبارزه با مواد مخدر در آبدانان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.