سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده، ولی فقیه در عراق.

تشییع وخاکسپاری پیکر ۲ شهید گمنام در زاهدان+تصاویر

در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پاک ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در زاهدان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، پیکر مطهر ۲ شهید گمنام با حضور آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده، ولی فقیه در عراق، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، فرمانده سپاه سلمان، شماری از مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی زاهدان بعد از تشییع در دانشگاه پیام نور این استان خاکسپاری شد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم گفت: پیکر پاک این شهدا که ۱۹ و ۳۰ ساله هستند در مناطق عملیاتی رمضان و خیبر بازمانده از دوران دفاع مقدس شناسایی شده بود.

سرهنگ پاسدار حمزه دهقان افزود: پیکر مطهر این ۲ شهید گمنام که ۲۳ بهمن ماه وارد زاهدان شده بود پس از شرکت در برنامه‌های فرهنگی مختلف نظیر کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان و ... امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان تشیع و خاکسپاری شد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با این شهید گمنام این استان در مجموع مفتخر به میزبانی از ۱۰۹ شهید در ۴۷ نقطه است.

انتهای پیام/ع

تشییع شهدای گمنام درزاهدان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.