نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در سیستان و بلوچستان دفاع مقدس گفت: این استان مفتخر به میزبانی از پیکر مطهر ۱۰۷ شهید گمنام است.

سیستان و بلوچستان مفتخر به میزبانی از 107 شهید گمنام استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ حمزه دهقان گفت: این شهدا در 46 نقطه سیستان و بلوچستان به خاک سپرده شده اند.

سرهنگ دهقان افزود: بیشتر این شهدای بزرگوار در سنین 19 تا 22 سال هستند که در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس همچون طلائیه، فاو، شلمچه و جزایر مجنون به شهادت رسیده اند.

وی گفت: انس و الفت مردم با شهدا، جریان سازی معنوی و ایجاد بستر مناسب برای گرامیداشت مقام شهدا و گسترش معارف دفاع مقدس از مهمترین برکات خاکسپاری شهدای گمنام در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان است.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان گفت: با گذشت سالها از پایان دوران دفاع مقدس هنوز مردم مشتاقانه و باشکوه در آیین تشییع شهدا حضور می یابند که دلیل این حضور انتقال نسل به نسل ارزش های دفاع مقدس است.

وی شهدا را مایه افتخار کشور، ملت و نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: با توجه به عشق و علاقه زیاد مردم شهید پرور و ولایی سیستان و بلوچستان به شهدای گمنام، تمامی شهرهای بزرگ استان مفتخر به میزبانی از این لاله ها هستند.

انتهای پیام/گ

سیستان وبلوچستان میزبان شهداگمنام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار