سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۴۰ وقف قرآنی در سیستان‌وبلوچستان

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر، ۴۰ وقف قرآنی به‌همت خیّرین و واقفان در سطح استان به ثبت رسیده است.

مرتضی کوچکی، رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در حال حاضر، ۴۰ وقف قرآنی به‌همت خیّرین و واقفان در سطح استان به ثبت رسیده است.

وی اظهار کرد: در سطح استان بیش از ۴۵۰۰ مسجد و موقوفه وجود دارد که سهم موقوفات با نیات مرتبط با قرآن تنها یک درصد است، لذا در تلاشیم تا نظر خیّران و واقفان استان را در این زمینه نیز جلب کنیم.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف استان افزود: مدیریت اوقاف استان همچنین به دنبال آن است که توجه خیرین را در خصوص احیا و ساخت و ساز این موقوفات که بیشتر به صورت زمین مسکونی و تجاری است، جلب کند.

کوچکی بیان کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی اوقاف استان در زمینه ایجاد موقوفات قرآنی تلاش بسیار خوبی دارد و الحمدلله تشکیل انجمن یاوران وقف قرآنی، برپایی نمایشگاه‌های تبلیغی، پایگاه‌های قرآنی بقاع متبرکه و مشاورین وقف استان در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته‌اند.

انتهای پیام/ع

 بیش از ۴۵۰۰ مسجد و موقوفه در سطح استان وجود دارد

برچسب ها: اداره اوقاف ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.