سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۲۲مقاله به نهمین دوره همایش بین‌المللی سیره علوی ارسال شد

دبیر نهمین همایش بین‌المللی سیره علوی از ارسال ۱۲۲ مقاله به این دوره از همایش خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سیدعلی نادردهقانی‌الوار دبیر نهمین همایش بین‌المللی سیره علوی در مراسم اختتامیه نهمین دوره همایش بین‌المللی سیره علوی که به همت جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به مهمانان اظهار کرد: این همایش به همت و ابتکار نماینده محترم، ولی فقیه در استان برگزارشده است و افتخار می‌کنیم که این همایش با حضور نماینده عالی در استان آقای خادمی استاندار محترم و مدیران ارشد استان امروز برگزار می‌شود.

وی حضور آیت‌الله فرحانی عضو خبرگان رهبری و یکی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه را باعث غنای این برنامه دانست و بیان کرد: حضور شخصیت‌های ملی در این همایش نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه این کار ارزشمند است.

وی شروع برگزاری اولین دوره این همایش را سال ۸۷ عنوان کرد و افزود: این همایش هرساله توسط یکی از دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و تابه‌حال بالغ‌بر ۱۱۰۰ مقاله از سراسر کشور در قالب ۳۰۰ عنوان و محور پژوهشی در ۴۰ سرفصل کلی به دبیرخانه رسیده است که در تارگاه‌های معتبر ملی و بین‌المللی نمایه شده‌اند.

دکتر دهقانی‌الوار همایش ملی سیره علوی را اقدامی بزرگ و ارزشمند برشمرد و گفت: تداوم این همایش منجر به بهتر شدن فضای فرهنگی مدیریتی کشور و استان می‌شود و خروجی آن بانک جامعی از مقالات شاخص در باب سیره علوی است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان بابیان اینکه دانشگاه‌های مختلفی در این همایش حضور و همکاری داشته‌اند، اضافه کرد: دوره نهم از مرداد امسال با همکاری دانشگاه‌ها، آموزش‌وپرورش و بنیاد ملی الغدیر به‌عنوان اعضای ستاد و با ریاست نماینده ، ولی فقیه در استان برگزارشده است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی تابه‌حال دو مرحله این همایش را برگزار کرده است. در این دوره ۱۲۲ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که ۸۷ عنوان مرتبط با موضوع همایش بود و درنهایت ۳۰ مقاله برای چاپ و ۱۲ مقاله برای ارائه انتخاب شدند.

دکتر دهقانی الوار بابیان اینکه ۱۲ مقاله برتر امروز ارائه خواهند شد به سایت همایش اشاره کرد و گفت: این سایت هم‌اکنون فعال است و توصیه می‌شود دیگر دوستانی که ادامه‌دهنده همایش هستند از آن استفاده کنند.

عضو هیئت‌علمی جهاد دانشگاهی لرستان خاطرنشان کرد: اقدام شایسته‌ای که در این همایش انجام می‌شود ترجمه مقالات شاخص به زبان‌های روز و پرکاربرد دنیا ازجمله عربی و انگلیسی است تا امکان بهره‌گیری از آن‌ها در خارج کشور تسهیل شود.

انتهای پیام/م

ارسال ۱۲۲ مقاله به نهمین دوره همایش بین‌المللی سیره علوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.