سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توانمند‌سازی استان‌ها در زمینه خدمت‌رسانی به ورزشکاران

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: به دنبال توانمند‌سازی استان‌ها در زمینه خدمت‌رسانی به ورزشکاران هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا نوروزی امروز در مجمع سالیانه هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان اظهار کرد: برنامه‌های خوبی در هیأت پزشکی ورزشی اصفهان انجام شده است و شاهد شکوفایی این هیأت در تمامی زمینه‌ها هستیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: در زمینه انضباط مالی و اداری به خوبی مدیریت شده است و تعدیل نیروی انسانی به جهت استفاده از نیرو‌های متخصص در هیأت صورت گرفته است؛ ورزشکاران سازمان‌یافته استان اصفهان افزایش چشم‌گیری داشته است و افزایش 20 درصدی تعداد بیمه‌شدگان ورزشی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: راه اندازی درمانگاه فیزیوتراپی و  خانه علوم ورزشی در راستای ارائه خدمات پزشکی و ورزشی به جامعه ورزشی استان است و در راستای تجهیز و تکمیل این مراکز در کنار هیأت خواهیم بود.

نوروزی در پایان با بیان این‌که  پاداش ویژه‌ای به شهر‌هایی که فعالیت خوبی دارند تعلق می‌گیرد، گفت: به دنبال توانمند‌سازی استان‌ها در زمینه خدمت‌رسانی به ورزشکاران بوده‌ایم تا مراجعه به تهران کم‌تر شود و در توان ما نیست همه شهرستان‌های کشور را به درمانگاه ورزشی مجهز کنیم، اما برنامه داریم در مراکز استان‌ها این اتفاق را رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/م

 

مجمع سالیانه هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.