سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام کمیته‌های ورزش همگانی باید فعال شود

رئیس هیأت همگانی استان اصفهان گفت:تمام کمیته‌های ورزش همگانی باید فعال شود و نباید تنها به چند رشته اکتفا کنیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن آذرافروز  امروز در مجمع انتخاباتی هیأت همگانی استان اصفهان در سرای ورزشکاران، در ابتدا به سوابق ورزشی خود در ارتش اشاره کرد و مدعی شد ورزش در ارتش جزو لاینفک برای هر نظامی است.

وی با اشاره به تحصیلاتش در دانشکده افسری یادآور شد: در این دوره انواع ورزش‌های اجباری و داوطلبانه همانند سوارکاری، اسکی و قایقرانی گذرانده می‌شود.

رئیس هیأت همگانی استان اصفهان با اشاره به نقش ورزش در زندگی اجتماعی و فردی همه شهروندان تصریح کرد: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تأکید ویژه‌ای بر مقوله ورزش دارند، ضمن این‌که از لحاظ اجتماعی نیز ورزش اعتماد به نفس افراد را زیاد می‌کند.

وی مطرح کرد: از لحاظ راهبردی و استراتژی، برنامه‌های هیأت ورزش همگانی استان بر مبنای تقویم فدراسیون و برنامه‌های اداره ورزش و جوانان استان است.

آذرافروز با توجه به مسؤولیت شغلی خودر در ارتش، مدعی شد امکانات ورزشی ارتش اصفهان در سطح کشوری بی‌نظیر بوده و وی تلاش می‌کند این امکانات در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

وی به اهمیت فعالیت هیأت‌های شهرستانی اشاره کرد و بیان داشت: توجه جدی به هیأت‌های شهرستانی در دستور کار قرار دارد و برنامه‌ریزی مفصلی برای تحول ورزش همگانی در سراسر استان داریم.

رئیس هیأت همگانی استان اصفهان متذکر شد: تمام کمیته‌های ورزش همگانی باید فعال شود و نباید تنها به چند رشته اکتفا کنیم، ورزش همگانی در اصفهان به چند کوه‌گشت خانوادگی و پیاده‌روی محدود شده است، در صورتی که ورزش قهرمانی از مسیر ورزش همگانی عبور می‌کند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت همگانی استان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.