سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۶۰۲ تن برنج وارداتی در بازارهای کردستان

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان از آغاز توزیع ۶۰۲ تن برنج وارداتی با هدف تنظیم بازار شب عید در این استان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهریار حنیفی با اشاره به اینکه توزیع برنج وارداتی از ۲۴ بهمن در سطح استان آغاز شده است، گفت: این مهم به منظور تنظیم بازار شب عید در استان در حال اجرا است.

وی  با بیان اینکه ۶۰۲ تن برنج وارداتی در استان توزیع خواهد شد، افزود: از این میزان ۲۵۰ تن برنج هندی ۱۱۲۱، ۲۵۰ تن برنج هندی pr۱۱ و مابقی هم برنج تایلندی هومالی است.

حنیفی  به قیمت هر کیلو از برنج های مذکور اشاره کردوگفت: قیمت هر کیلوگرم برنج هندی ۱۱۲۱،۵۶۰۰ تومان، برنج هندی pr۱۱ هم ۲۶۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم برنج تایلندی ۳۹۰۰ تومان است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان بیان کرد: همچنین برای تنظیم بازار میوه شب عید یک هزار و ۲۰۰ تن میوه شامل ۸۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب از سوی تعاون روستایی کردستان خریداری و ذخیره شده است که توزیع آن از ۲۵ اسفند در ۷۵ غرفه آغاز خواهد شد.

حدود ۶۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد که از این تعداد ۲۹ هزار واحد در مرکز استان قرار دارند که حدود سه درصد از این واحدهای صنفی، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای هستند.

انتهای پیام/م

آغاز توزیع ۶۰۲ تن برنج وارداتی در  کردستان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.