سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان رقابت‌های پرورش اندام انتخابی استان درمریوان

رقابت‌های پرورش اندام انتخابی استان که به منظور شرکت در رقابت‌های کشوریدر مریوان برگزار شد با معرفی نفرات و تیم‌های برتر پایان یافت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج  رقابت‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک انتخابی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان استان کردستان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان مریوان برگزار شد.

در این مسابقات 118 ورزشکار از شهرستان‌های، سنندج، بیجار، مریوان، قروه، دیواندره، دهگلان، بانه، سقز و کامیاران در سه رشته پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این مسابقات که شامگاه جمعه 27 بهمن به پایان رسید و در نتایج تیمی بخش بادی کلاسیک، تیم مریوان با کسب 81 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های ایثار و خانه ورزش هر دو از سنندج با امتیازات 59 و 40 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش فیزیک، تیم نام‌آوران سنندج با کسب 74 امتیاز بر سکوی نخست تکیه زد، مریوان با 65 امتیاز دوم شد و کامیاران با 24 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین در رده سنی جوانان رشته پرورش اندام، پوریا کریمی در وزن 75- و آرمان کریمی در وزن 75+ کیلوگرم هر دو از مریوان مقام‌های اول را بدست آوردند و در رده سنی پیشکسوتان نیز عبدالله مرادی از مریوان در وزن 70- و  عطاءالله شریفی در وزن 80- کیلوگرم از سنندج عناوین نخست را از آن خود کردند.

در رده سنی بزرگسالان رشته پرورش اندام، تیم مریوان با 142 امتیاز مقام اول را بدست آورد، خانه ورزش سنندج با 128 امتیاز در جایگاه دوم  قرار گرفت و تیم نام‌آوران سنندج نیز با بدست آوردن 105 امتیاز توانست جایگاه سوم را کسب کند.

رقابت‌های پرورش اندام انتخابی کردستان با حضور ورزشکاران  9 شهرستان تابعه استان روزهای 26 و 27 بهمن ماه در سالن 1200 نفره مریوان برگزار شد.

گفتنی است، نفرات منتخب به رقابت‌های قهرمانی کشور که در طی روزهای 9 تا 12 اسفندماه سال جاری به میزبانی استان فارس برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/م

معرفی نفرات برتر رقابت‌های پرورش اندام انتخابی کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.