سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت بیش از یکهزار کلاس درس در 4 سال گذشته

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد گفت: از سال 92 تاکنون یکهزار و 308 کلاس درس در استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  جهان محرابی مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد گفت: این تعداد کلاس در قالب 298 باب مدرسه بوده که از محل کمک های دولت، بنیاد برکت و کمک های مردمی و خیرین ساخته و تحویل آموزش و پرورش این استان شده است.

وی تصریح کرد: 384 کلاس درس در قالب 66 باب مدرسه با زیربنای 72 هزارو 471 مترمربع آن از محل اعتبارات دولتی بوده است.
محرابی میزان اعتبار هزینه شده برای این تعداد کلاس درس را افزون بر 580 میلیارد ریال ذکر کرد.

مدیرکل نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: 267 کلاس درس در قالب 47 باب مدرسه و با اعباری افزون بر 340 میلیارد ریال نیز اهدایی بنیاد برکت به این استان بوده است.

محرابی یادآور شد: 266 کلاس درس در قالب 130 باب مدرسه نیز از محل کمک های مردمی و خیرین بوده که مجموع اعتبار هزینه شده در این راستا افزون بر 220 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد گفت: همچنین تعداد 121 مورد از آنها مدارس پیش ساخته بوده که 105 باب آن توسط خیرین و 16باب نیز از محل کمک های دولتی به دانش آموزان این استان ظرف پنج سال گذشته تحویل داده شده است.

محرابی افزود: همچنین ظرف پنج سال گذشته تاکنون افزون بر 85 میلیارد ریال صرف نوسازی و تجهیزات مدارس قدیمی در سطح استان به ویژه روستاها و مناطق محروم شده است.

وی گفت: میزان اعتبار هزینه شده در این راستا از سال های 92 تا 96 به ترتیب افزون بر 19، 18، 17، 16 و 15 میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/ش

هزینه 85 میلیارد ریالی برای مقاوم سازی مدارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.