ساخت مدرسه ۳ کلاسه بناری از توابع بخش دیشموک با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   امیری مدیر شعب بانک ملی استان گفت: بانک ملی با مشارکت 100میلیون‌ تومانی با همکاری نوسازی مدارس از محل مسئولیت‌ های اجتماعی که بانک ملی به عهده دارد در احداث این مدرسه 3 کلاسه روستای بناری همکاری می‌کند.

امیری افزود: در سال 96 توانستیم در ساخت 3 باب مدرسه در مناطق مختلف استان مشارکت داشته باشیم که مدرسه بناری چهارمین مشارکت بانک ملی است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر شعب بانک ملی استان گفت: در روستای چین لوداب 350 میلیون تومان مشارکت داشتیم که تا دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: تعمیر مدرسه دبیرستان موشمی زیلایی با اعتبار 100میلیون تومان از دیگر اقدامات این بانک در بحث مدرسه سازی در استان است.

محرابی مدیر کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: احداث مدرسه 3 کلاسه روستای بناری چهارمین مشارکت بانک ملی در سال 96 است.

وی افزود: احداث مدرسه 3 کلاسه روستای بناری در فاز اول با اعتبار 100 میلیون تومان با مشارکت بانک ملی شروع شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان گفت: برای تکمیل مدرسه 3 کلاسه روستای بناری به اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان نیاز است.

وی گفت: بیش از 10 بانک تا به حال در احداث مدرسه سازی در استان با اداره کل نوسازی مدارس مشارکت داشته اند.

محرابی ادامه داد: مشارکت بانک ملی در مدرسه‌سازی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بال رود زیلایی 200 میلیون تومان، در موشمی زیلایی 100 میلیون تومان و در ظفرآباد چین 350 میلیون تومان بود.

روستای بناری در35 کیلومتری شهر دیشموک ازتوابع شهرستان کهگیلویه واقع شده است.

 

انتهای پیام/ش

ساخت مدرسه در بناری دیشموک با همکاری بانک ملی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.