سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخگویی به سوالات دینی مردم تکلیف دینی روحانیون است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: روحانیون نباید فراموش کنند که پاسخگویی به سوالات دینی مردم تکلیف دینی آنها است و باید این مهم همواره مورد توجه قرار گیرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه ظهر امروز در بازدید از روستای ویهج و دیدار با روحانی مستقر این روستا گفت: وظیفه و رسالت اصلی ما روحانیون در برابر مردم تبلیغ دین و پاسخ به شبهات و سوالات دینی است.

وی افزود: تبلیغ در واقع امتداد راه انبیا و اولیای الهی و ائمه است و همه ما باید در این راه گام برداریم و تلاش کنیم تا به رسالت خود به نحو احسن بپردازیم.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه بیان کرد: روحانیون نباید فراموش کنند که پاسخگویی به سوالات دینی مردم تکلیف دینی آنها است و باید این مهم همواره مورد توجه قرار گیرد.

 حجت‌الاسلام منتشلو عنوان کرد: وجود روحانی و مبلغ در یک منطقه موجب آرامش معنوی و دینی مردم شده و عامل حل بسیاری از معضلات فرهنگی اجتماعی آن منطقه خواهد بود.

وی از روحانیون مستقر در روستاها به عنوان پشتوانه مستحکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران براساس دین مبین اسلام و کتاب آسمانی شکل گرفت و باید دستورات دین مبین اسلام و قرآن کریم را به معردم معرفی کنیم.

انتهای پیام/ د م

روحانیون مستقر در روستاها پشتوانه مستحکمی برای نظام هستند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.