سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری دو هتل با حضور رئیس سازمان میراث ‌فرهنگی در رامسر

هتل‌ آپارتمان متین ترنج و کیمیا در مراسمی با حضور رئیس سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری در رامسر به بهره برداری رسید.

علی اصغر مونسان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کشور امروز در حاشیه مراسم بهره برداری دو هتل در رامسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بر توسعه زیرساخت ‌های گردشگری در شهرهایی مانند رامسر تاکید کرد و از حمایت‌ های سازمان میراث‌ فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری خبر داد.

وی افزود: از هر ۱۱ شغل در جهان یک شغل به حوزه گردشگری مربوط بوده و سرعت اشتغال در این بخش ۲.۵ برابر بخش های دیگر است و ارزان بودن سرمایه گذاری در بخش گردشگری ؛ ایجاد نشاط اجتماعی و توزیع عادلانه ثروت از ویژگی های این صنعت است.

هتل آپارتمان متین ترنج در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع احداث شده و دارای ۱۱۶ تخت با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

هتل کیمیا دارای ۳ هزار و ۱۵۴ متر مربع زیربنا بنا و ۳۶ واحد اقامتی در هشت طبقه است که با بهره برداری از آن با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان برای ۳۵ نفر شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/ م

افتتاح دو هتل‌ آپارتمان در رامسر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.