سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشانی: حقوق نمایندگان ایران در آسیا پایمال می‌شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: حقوق نمایندگان ایران در آسیا به علت نداشتن کرسی در مجامع بین المللی ضایع می‌شود.

جعفر کاشانی در گفتگو با فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه غرامتی به نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا داده نمی شود، اظهار کرد: ما باید در مجامع بین المللی نماینده فعال داشته باشیم تا از حقمان دفاع شود. کرسی های خود را در کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا از دست دادیم و همین موضوع باعث شده است تا نهادهای اجرایی حکمی به سود ما اعلام نکنند.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال کشورمان باید در سیاستگذاری فدراسیون جهانی نقش داشته باشد و از حق و حقوق فوتبال کشورمان بتواند دفاع کند.  

کاشانی بیان کرد: تیم ما برای بازی با نمایندگان عربستان در زمین بی طرف هزینه های زیادی متحمل شد و باید به ما غرامت بدهند اما به علت نداشتن کرسی در مجامع بین المللی خیلی راحت حق باشگاه های ایرانی ضایع می شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: وزارت امور خارجه هم باید کمک کند تا این موضوع حل شود و به نمایندگان کشورمان غرامت داده شود.

بازیکنان افتخار می کنند در پرسپولیس حضور  دارند  

او درباره آغاز تمدید قرارداد بازیکنان فعلی پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان افتخار می کنند که در این تیم بزرگ حضور دارند. همه بازیکنان به زودی قراردادشان تمدید می شود تا برای فصل آینده با کمبود بازیکنان  مواجه نشویم. 

رفتار و کردار بازیکنان باید مورد پسند جامعه باشد 

کاشانی درباره نیمکت نشینی مسلمان بیان کرد: بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که پیراهن چه تیمی را بر تن می کنند و رفتار و کردارشان باید مورد پسند جامعه باشد. بازیکنانی همانند مسلمان جوان هستند و باید کار فرهنگی بر روی آنها انجام شود.

تدارکات خوبی برای بازی با السد قطر فراهم کردیم 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم ما آماده این بازی است و تدارکات خوبی برای این بازی فراهم کردیم تا برابر این تیم قطری به پیروزی دست یابیم.

او درباره حضور ‍ژاوی و پورعلی گنجی در تیم السد قطر بیان کرد: تیم ما به دنبال پیروزی برابر السد قطر است و فرقی نمی کند برابر چه بازیکنان بزرگی این تیم بازی می کنند. انگیزه بازیکنان در موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا مهم است و اسم ها اهمیت چندانی ندارند.

کاشانی درباره حضور پیشکسوتان در تمرین پرسپولیس خاطر نشان کرد: باشگاه پتانسل لازم را دارد تا از تجربیات پیشکسوتان خود در پست های مختلف استفاده کند.  طبق برنامه قرار است یک جشن بزرگ برای پیشکسوتان باشگاه گرفته و از آنها تقدیر شود.

انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.