دیدار تدارکاتی تیم فوتبال استقلال خوزستان که قرار بود فردا (شنبه) برگزار شود، لغو شد.

دیدار دوستانه استقلالی‌ها لغو شد/ بازی با پرسپولیس در هاله‌ای از ابهامبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان که روز گذشته پس از جلسه با مسئولان باشگاه به دلیل مشکلات و مطالبات مالی دست به اعتصاب زدند و تمرین نکردند، امروز ( جمعه ) هم پیش از بازی حساس مقابل پرسپولیس بازهم تمرین نکردند تا اوضاع پیچیده تر از قبل شود.

بر همین اساس، استقلال خوزستان که قرار بود فردا ( شنبه ) بازی دوستانه ای برگزار کند، لغو شد و برگزاری دیدار این تیم با پرسپولیس هم در هاله ای از ابهام سپری مس کند. بازیکنان و اعضای آبی های خوزستان قرار است، امروز نشستی را با مدیران برگزار کنند و به جمع بندی نهایی برسند تا مقابل پرسپولیس بازی کنند یا خیر؟

همچنین با توجه به اظهارات مسئولان باشگاه، حضور این تیم در دیدار برابر پرسپولیس از هفته بیست و چهارم لیگ برتر کشور در هاله ای از ابهام است و باید دید مسئولان سازمان لیگ برای جلوگیری از این کار چه تهمیداتی می اندیشند.

موسی کولی‌بالی، مدافع مالیایی استقلال خوزستان هم که یک بار در فصل نقل و انتقالات زمستانی قهر کرده بود، اکنون نیز بعد از بازی برابر فولاد در تمرینات حضور پیدا نکرده است و خواستار دریافت مطالبات اش است. او قرار است به مالی برود و اگر مشکلات مالی حل نشود، قطعا مقابل پرسپولیس بازی نخواهد کرد.

در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر پرسپولیس تهران با 54 امتیاز صدرنشین است و استقلال خوزستان با 20 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار تیم فوتبال استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار