سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیلم +B در اردکان رونمایی شد

از فیلم +B که به یک معضل اجتماعی پرداخته و به نوعی تقابل بین انسانیت و هوای نفس را به تصویر کشیده در اردکان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مراسم رونمایی از فیلم+B هشتمین و جدیدترین فیلم رضاصفدرخان کارگردان اردکانی با حضور مدیرکل صداوسیمای استان یزددر اردکان برگزار شد.

دکتر احمد پهلوانیان مدیرکل صدا وسیمای یزد در این مراسم گفت: به نظر من یکی از بزرگ‌ترین افتخارات برای همه مسؤلین یک شهرستان و استان این است که از هنر و هنرمند حمایت کنند، این افتخار بزرگی است.

وی افزود: من اعتقاد جدی به این مطلب دارم که هیچ توسعه‌ای در هیچ کجا اتفاق نمی‌افتد مگر در بستر توسعه اجتماعی، توسعه صنعتی حتی اتفاق نمی‌افتد مگر در بستر توسعه اجتماعی، توسعه سیاسی اتفاق نمی‌افتد مگر در بستر توسعه فرهنگی.

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد اشاره کرد: ما هر گونه رشد، پیشرفت و بالندگی که بخواهیم در جامعه داشته باشیم در بستر پیشرفت، بالندگی و رشد فرهنگی است و هنر بازوی توانای فرهنگ است. هنر می‌تواند به یک جامعه نشاط بدهد و هنر می‌تواند یک جامعه را با انگیزه کند. جامعه‌ای که مردم آن اهل هنر باشند و سالن‌های سینما و تئاتر آن شلوغ باشد مردمانش پر انرژی، مهربان و زنده دل هستند.

وی گفت: ما امروز می‌بینیم که اخلاق مردم در برخی شهر‌ها زبر شده است و سطح تماسشان با خشونت همراه شده است و در خیابان و موقع رانندگی باهم نا مهربان هستند، یکی از عواملی که می‌تواند از این زبری جلوگیری کند هنر و زبان هنر است.

فیلم "+B" به یک معضل اجتماعی پرداخته است و به نوعی تقابل بین انسانیت و هوای نفس را به تصویر کشیده است.

این فیلم که به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی رضا صفدرخان ساخته شده است هم اکنون در پنج جشنواره بین اللملی آمریکا، فرانسه و ژاپن حضور دارد.

در پایان مراسم از ۱۹ نفر از عوامل و بازیگران این فیلم تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ص

رونمایی از فیلم +B در اردکان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.